Annesininnefesi Kizlar cok sukur 25haftalik oldum sarimsi akintim var pecete koydum camasirima ordan anladim ama agrim fln yok bolda su iciyorum neden oluyorki
Sezgin Annesininnefesi enfeksiyon canım. Aynı durum bende de var bıktım artık ne kullandıysam geçmedi. İlk başlarda ağrı acı hiç bir şey yoktu ama zaman ilerledikçe tahriş oldu şişti yanma yaptı
dml33 Annesininnefesi bndede vardi tahlil yaptirdm enfeksiyon cikti kultur istedi doktorum sukur ureme cikmadi bi tahlil yaptirin
Annesininnefesi Yasemincifci 15gun once baktirdim hafif vardi toz icecek verdi doktor ama hep var bu bende
Zzehra Hatice99 hamilelikten öncede varmıydı ben kendimi bildim bileli var idrar testi de temiz çıktı ama insan tedirgin oluyo yinede
Merveprms Benimde öyle ama engeksiyon çıkmadı canım koku yanma ve kaşıntı yoksa normal hamilelik akıntısı olabilir. Bi enfeksiyon testi yaptırmanda yarar var
Zehramom Annesininnefesi bendede geçmek bilmeyen vardı idrar yolu enfk çıktı antibiyotik başlandı ora içinde fitil kullandım azaldı ama hala var bende sinir oluyorm🤦🏻♀️
Yasemincifci Annesininnefesi bendede bi ieş yaramıyor bu toz içecek şimdide yassı epitelle lökosit cok yüksek sistit var dedi yine toz içecekten verdi
dml33 Annesininnefesi bnde ictm o toz icecekten o zaman 5ti sonra yaptirdim 15 cikmis toz cogaltti sanirim 😀
Hatice99 Zzehra vardı canım yurt dısında yaşıyorum her ay kan ve idrar testi yapıyorlar daha bir sorun cıkmadı çok şükür