Bu göbeğim akşama dogru şişen sabaha inmiş bi şekılde oluyor birde daha hareket hissedemedim normal mi acaba karnımda tam sert, degil hani sadece göbeğim orası avucum kadar falan tutuyorum boylr ne zaman büyür çıkar daha öncede sormuştum boyle ama çok sabırsızlanıyorum yada olumsuz bişeyler mi var dıyr korkuyorum 😒