Selam kizlar dün kontrolüm vardı.
Bebeğin başı 1 hafta önce gidiyor bana biraz kafası uzun geldi dedi. 🥺 Bu durum düzelir mi yada ne bilim 1 haftadan bişey olmaz diye okudum araştırdim başına gelen oldumu. Bide bebeğin eşi biraz aşağıda insllah ileriki haftlarda kendi yukarı çıkar dedi cikarmi çıkmasa bı sıkıntı olurmu çok morelim bozulduu