Kızlar 38+0 oldum bugün kontrolüm var özele gidiyorum doktorum doğum şeklini kararlaştırmak adına bugün çatı muayenesi yapacağını söyledi bende bazı şeyler okudum çatı muayenesi uyarıcı, doğumu başlatıyor vs diye çok dert ettim. Öyle bir durum söz konusu olabilir mi?