Halise27 Günaydın arkadaslar.Dün aksam elele den park yatak ve bebek arabasi aldik.Kendi yatagimin her iki tarafı pedli olduğu icin yüksek duruyor bayya.Dün park yatagi kurunca bayya alçakta kaldi nasıl yapsam bilemedim.
myangelson Halise27 evet alçakta kalıyor ama beşiğin içine ekstra yatak gerekiyor bu yatak çok ince. Onu da koyunca baya yaklaşıyor
DuruDefne_mommy Halise27 bunların kendi yatakları normalden ince oluyor.Içinin yatağını daha yüksek alırsan sizin yatakla eşitlenmiş olur
myangelson Halise27 yükselir tabi hatta altına bunu da koyarsınız pek faydası olmaz ama yine de farkeder belki 😄