Pazartesi günü suni sancıyla normal doğum olarak gittim ama akşam üzeri sezeryana döndük. Çok kötüyüm desteksiz oturup kalkamıyorum gülemiyorum yürümekte zorlanıyorum. 2 günede çocuğun kontrolleri var arabaya binmek inmek eziyet. Ne zaman normal yürüyüp yatıp uyuyabilirim ve en hızlı şekilde atlatmam için neler önerirsiniz