Çok zorlu bi hamilelik geçirdim kanamalar düşük riski erken doğum riski derken 38+4 de planlı sezeryan oldum ikinci sezeryanımdı zaten sabah 8 de gittik yatış almak için o kadar içimde korku vardıki sanki nefesim kesilecek gibiydi doktorum geldi Nst baktı son kez ultrason baktı yatışımızı verdi odaya geçtik damar yolunu açtılar varis çorabı giydirdiler önlük falan bi yarım saat o şekilde bekledim gözlerimde hem korku hem heyecan vardı ilk beni alacaktı saat 9.30 da almaya geldiler ameliyathaneye gittik o kadar güzel bi ekip vardıki karşımda anestezi doktorum tek seferde vurdu iğneyi bacağımı bi elektrik çarptı sonradan bütün his gitti ama o iğne inanın acısı yok damar yolu ondan çok acıtıyor sonrasında örtüleri falan örttüler doktorum geldi dedi hissediyomusun kaldır ayaklarını bi ben diyorum kaldırıyorum o dedi tamam bekleyelim şimdi ne döktüm sıcakmı soğukmu dedi bilmiyorum dedim halbuki onlar çoktan başlamış bile ellerini hissediyorum ama acı yok anestezi doktorum sağolsun beni konuşturdu güldürdü benim ameliyatımın bi kötü yanı oldu mesanem yukarı yükselmiş yaklaşık 15 dakika onunla uğraştı doktorum Banada bilgi verdi bak dedi ilk sezeryanın sorunlu olmuş o yüzden bu kadar uğraştım şimdiye kadar bebek çıkması lazımdı yoksa dedi size güveniyorum hocam dedim 5 dakika geçmedi bi bastırma hissettim içim boşalmış gibi oldu midem bulandı oğlum ağladı ben çok duygulandım tabi sonrasında bana gösterdi giyinmeye götürdüler biraz çarpıntım oldu oğlum gidince çok normal dediler oğluma gitmek için biran önce bitsin istedim doktorum hadi geçmiş olsun dedi çıkardılar annemler kapıda o kadar korkmuş ki çünkü 40 dakika sürecek ameliyatım 1.30 saat sürdü oda ilk sezeryanımın sıkıntılı yapılmasından kaynaklı odaya geldim zaten his yoktu akşam 5 de su içirdiler çorba ayağa kaldırdılar ilk kalkma biraz nefesim kesilecek gibi oldu ama tabiki yürüdükçe geçti gazımı çıkardım akşamına büyük abdest çıkışı da oldu bi ilk 5 gün biraz zorladı yatmak kalkmak şu an 9 günlüğüz inanın bebeğime kendim bakıyorum yemek yapıyorum