Merhaba ben orda doğum yaptım ebeler çok tatlı en azından bana denk gelenler öyleydi çok yardımcı oldular. Doktorlar da iyiydi fena sayılmazdı. Sancı çekerken tek başınıza olmanız gerekmiyor refakatçiniz size eşlik ediyor sadece doğum anında odada tek kalıyorsunuz refakatçisinizi dışarı alıyorlar