Çok teşekkürler kızlar ben de 16 haftalık hamileyim bebeğim henüz kendini göstermedi 23. Haftaya detaylı ultrason tarihi aldım ama doktorum ona bile kesin göstermeyebilir bazen bağdaş kurar halde oluyorlar falan dedi. Sürekli ultrasona girmek de istemiyorum aile hekimim önceden kadın doğum uzmanıymış bana sık sık sakın girme diye sıkı sıkı tembihledi. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz