susamtanesiannesi hayırlı olsun, çok normal belirtilerin bi kaybolup bi gelmesi, ben 12. haftama kadar hiç belirti yaşamadım, hep dedim bu nasıl hamilelik, ben hiç bişey hissetmiyorum diye, 12. haftadan sonra bi bulantı başladı, şükür ettim önce ki halime 😄 Allahtan kısa sürdü, olabiliyor yani sıfır belirtiyle geçti bütün aylarım, diğer hamileler gibi ne bacak ağrısı, ne bel ağrısı hiç bişey yaşamadım desem yeridir, doğuma kadar o koca göbeğimle hep gezdim, hiç ağırlaşmadım, yorulmadım, inşallah sizinde böyle kolay geçer 😄