Melooom0203 geçmiş olsun, diğerlerini bilmiyorum ama bebek için hipertansiyon sıkıntılı bi durum, gebelik zehirlenmesi felan oluyor tansiyon yüzünden, hatta bende de doğuma 2 hafta kala hipertansiyon çıktı, doğum sonrasıda biraz kalıcı oldu, en ufak bişeyde yükseliyor, doktorum alfamet diye bi ilaç vermişti, emzirme dönemindeyken çok uykumu getiriyor diye içememiştim, artık çocuğumla ilgilenmemi etkiliyordu bütün enerjim çekiliyordu, sizede uygun bi ilaç verirler, doktorunuz kontrol altında yaşarsınız gebeliğinizi dediyse vardır bi bildikleri korkmayın