Uzum0707 Merhaba, henüz çok yeni gebe olduğumu öğrendim, 4 haftalık, karnımın dış yüzeyi aşırı gergin, dokunca çok acıyor bu durum normal mi? Benzer bir durum yaşayan var mı acaba
ilkiminannesi Uzum0707 henüz gebe değilim ama bence normal içinde bir can var minik de olsa ve regl olmucaksın artık onun etkisi de var diye düşündüm ben
Zehrailly Uzum0707 Konudan bağımsız ben de yeni hamile olduğumu öğrendim şu an 4+5 ve 11 aylık bir bebeğim daha var. Karın gerilmesi normaldir rahim artık yavaş yavaş büyüyor ağrısı kasıklara ve bele vurabilir. Öyle durumlarda uzanın zaten kendiliğinden geçer 🌸