Kızlar 30+5 oldum en son 28. Haftamda 22 Eylül’de gitmiştim hastaneye kontrole herşey normaldi
Tekrar ne zaman gitmeliyim doğum planlaması için doktorum bir tarih vermedi şu tarihte gel diye
Sadece sağlık ocağındaki ebem yavaştan doğum çantani hazirla dedi
Erkek bebeğe hamileyim bu arada çevremdekiler erkek çocuğu erken doğar diyor