Merhaba arkadaşlar erken gebelik testi yaparak henüz yeni gebe olduğumu öğrendim ve takvime göre 4 hafta 4 günlükken beta hcg kan testi verdim 349 çıktı ilk gebeliğim olacak ve henüz bir tecrübem yok çalıştığım için kadın doğum bölümüne muayenede olamadım sizce bu değer düşük mü normalde kaç olması gerekiyor aralığı nedir yardımcı olursanız sevinirim teşekkür ederim