Kızlar 2 aylık hamileyim normalde de uykuyu pek seven biri değilim. Çok zor uyur çok kolay kalkarım ama hamile kaldığımdan beri geceleri çok zor uyuyorum sağa dönüyorum sola dönüyorum uyuyamıyorum bir türlü hiç rahat edemiyorum. Ve yatağa filan yatınca böyle nefes nefese kalıyorum sanki kaburgalarımın altında organlarım şişmişte nefes alamıyorum yoruluyorum anlamadım bu tarz şeyler normal mi?