sinememre1 İkili taramayla dörtlü tarama arasında çok takılı kaldım ne yapmam gerekiyor acaba çevremdeki insanlar dörtlü taramayı öneriyorlar doktorum ikili tarama yapalım diyor yardımcı olursanız çok sevinirim
ipek63yldz_ sinememre1 İlk gebeliktede şuanki gebeligimdede yaptırmadım hiç bir test . Ne taramaları nede detaylıyı. Belki cahil diyen olur ama rabbim vermiş nasip etmiş nasıl olursa başımız gözümüz üstüne dedik çok şükür de sağlıklı bir oglumuz var şimdide 35+5 günlük hamileyim kızımızı bekliyoruz 🤲🏻🤲🏻