eliftugba48 İlk doğumumu özelde yapmıştım ondaki taramalar 6 7 gün içinde çıkıyordu. Geçen hafta tarama için gittim sadece kan aldılar ve 3 hafta sonra sonuçlar çıkar 1 ay sonra görüşelim dedi. Neden bu kadar geç çıkıyor anlayamadım
Elatalay eliftugba48 banada 2 hafta sonra dediler ertesi gun sonucunuz cikmistr diye mesaj geldi ertesi hafta gittm
Enguzelbekleyis8080 eliftugba48 Merhaba biz 11+3 üz gitsem devlet hastanesine yaparlar mı acaba ikili test
atesvesu eliftugba48 2 hafta sonraya randevum var ikili test için gel dedi doktor ben muayene olurken diğer hastasına ikili test için kan barkodlari veriyorlardi duymadım ne kadar sürede çıktığını aslında yaptırmayı düşünmüyorum o zamana bir gelelim de hayırlısı ile
Birhilal eliftugba48 ben de 2 hafta önce devlete gittim 12 haftalıktı bebeğim ultrasonla ense kalınlığına baktı bi sorun yoktu yine de kanda bakalım dedi 2-3 güne kan testim çıktı ama henüz gösteremedim ben de 14 üne randevu aldım o zaman belki hem cinsiyet bakar hem de sonucu söyler
prenses99 eliftugba48 bende bugün yaptirdim 2 hafta sonra cikar dedi yasimdan dolayi fetal dna önerdi bianda kafama taktim