Ya kusura bakmayın lütfen amaaa bu benim görüsüm normal isimler varken neden cocuklarınıza böyle isimler koyuyosunuz pars çok özür diliyorum ama genelde köpek isimlerini koyuyorlar çok var oyle duydugumuz gerek yokki ilerde mesela pars amca pars dede mi dicekler ilerisinide düsünün lütfen uraz pars falan bunlar isim degilki bana mı sadece sacma geliyor ben olsam annem ismimi boyle koysaydi şuan asla affetmezdim isim koyarken hicmi dusunmedin derdim yinede saygi duyarim tabi sadece sormussunuz bende soylemek istedim