ozge_yasin_budak bazen bende öyle hissediyorum yorulunca öyle oluyor dün akşama kadar ayakta kaldım şu ana kadar hissetmedim daha yeni hafif bi kıpırtı oldu sanki. İnşallah bişey olmaz bebişlerimize Allah büyük ama tabi doktora gitmek daha iyi de sizinde normal bence 28 den sonra iyice düzene oturuyor diye biliyorum 😘❣️