Merihkubra Kızlar merhaba İstanbul Başakşehir deyim Gebe okulu araştırıyorum ama bi türlü ya boşluk bulamıyorum ya da yer bulamıyorum giden var mı illa gidilmesi gerekiyor mu ? Ve ne öğretiyorlar giden varsa ne gibi bir artısı oldu yazarsanız çok sevinirim
Glnrgz Merihkubra ben online da katıldım bence faydalıydı. Bebek bakımıyla beslenmeyle vs çok genel bir şekilde bilgilendirmeler yapılıyır. Benim ilk gebeliğim olduğu için açıkçası pek bilgim yoktu iyi oldu.