Kubra_kbr Tarsus devlet hast. Hamza Yıldız’a giden var mı. Mersin Şehir hastanesi mi Tarsus devlet hastanesi mi kararsızım tecrübesi olan öneride bulunabilir mi
Sehrbnn Size önerebileceğim en iyi doktor Birsen Başar çöktü Tarsus şehir hastanesi bende onda yeni doğum yaptım çok memnunum..
Kubra_kbr Sehrbnn çok teşekkür ederim artık beni kabul eder mi bilmiyorum 35.haftadayım herkes kime takipliysen ona gideceksin artık diyor.. Sezaryen mi oldunuz acaba hemşirelerin ilgisi nasıldı hastanede
Kubra_kbr Sehrbnn inş teşekkür ederim sizede geçmiş olsun.. refakatçi olarak kim kaldı yanınızda. Eş kabul ettiler mi acaba.
Sehrbnn Kubra_kbr eşimi değil yeğenimi aldılar refakatçi olarak ama eşimde ilk bebeği gördü yani odaya alındığımda..
pnarmsl1 Benim doktorum da birsen hanımdı normal doğum yaptım eşimide rafaketçi olarak aldılar ama sezeryanda öyle mi bilmiyorum
Sehrbnn Şu an tekrar hamileyim hemen hamile kaldm yine Birsen hanıma gidiyorum ama doğumu Mersin şehir hastanesinde yapmak zorundaym 4.olduğu için bende Mersin’de doktor arayışındayım ..
Kubra_kbr Sehrbnn bana şehir hastanesinde Mehmet Kaya ve Hamza Bilal Ünal’i önerdiler. Ama ben tarsus devlette yapmayı düşünüyorum
Sehrbnn Kubra_kbr bende İlknur çam ve Derya diye bi doktor vardı onu çok önerdiler ama randevu yok bulamıyorum