Anonymous1 33.haftadan beri kafası zaten dogum pozisyonunda 🫣 hafif hafif baskılar sancılar oluyor ama yalancı sancı nst de hıc sancım cıkmadı… doktorumda herhangi bir doğum belırtın suan zaten yok dıyor yanı hersey yolunda görünüyor diyor ama tabi heran her seyde olabılır …