Kızlar gebelikte Tsh düşüklüğü olan var mı ? Sıfırlı değerlerde benimki 0.03 şu an. Yok gibi birşey ama ben nükleer tıpta radyasyon alıp cihaza girdim sağ troidim aşırı hızlı çalışıyormuş. Antikor normal t3 t4 normal. Şu an gebe değilim ama gebeliğimde böyleydi. Şimdi bebek düşünüyoruz olursa bu Tsh korkutuyor beni. Takip takip diyorlar da bebeğe zararları olabiliyor? Tsh I düşük olup problem yaşamadan doğum yapan oldu mu???