senaus bendede 26 tane vida var ameliyattan yanılmıyorsam 5 sene sonra doğum yaptım. Benim doktorum zaten demişti amelyattan sonra normal doğum yapabilirsin diye hamile oldugumu öğrendiğimde tekrar aradım sordum hiç tereddütte düşme sorun yok dedi . Ve öylede oldu dediğim gibi amelyat bel bölgesinde değilse sıkıntı yok . Benim enseden sırt ortasına kadar amelyat yeri . Doktorunuza yine danışın derim .