Doktorum bebeğin durumuna baktı 27. Haftada kilosu normal suyun da normal dedi ki ben hiç kilo almadım henüz . Ama 2 gün sabah ve akşam ölçüm yapmamı istedi çok yiyerek kalorili hamur işi tatlı filan hepsini ye ölç dedi 1 saat sonra. Sonucları attım yüksekmiş dahiliyeye yönlendirdi . Dahiliyeye gittim emin olmamız için yükleme lazım dedi bugün sabah gittim iğrenc içeceği içtim glukozu. Geldim eve bekliyorum ama çok kötüyüm böyle zaten anksiyete var sıkıntılıydı içim . 1 saat dayandım midem bulanarak tuttum kendimi derken maalesef kustum hepsini . Öyle olunca test iptal oluyormuş tekrar etmeyi de düşünmüyorum. Bunun yerine 1 hafta aç tok şekerimi ölçüp doktora gideceğim ona göre karar versin diyorum sizce mantıklı mı ? Şeker testini yapsam yeniden yine kusarım ben yani belli . Ama şekerim de biraz yüksek çıkıyor nedense ölçümlerde ..