Oluyorumanlsana Kızlar her yer farklı şimdi ben 29+5 im şuan 30 haftalık olunca 7. Ay bitiyor 8 e giriyorum 8 e başlıyorum dimi ben öyle biliyorum daaa
Miniminiminnos Oluyorumanlsana bende anlamadım 31 8 ay mi 7 ay mi 4 bölüp hesaplanıyor diye okudum bir yerde
ikiprensesannesi___ Oluyorumanlsana ne kadar anlayabilirsen işte bende 3. Gebeliğim hala tam anlamıs değilim 🤣
Oluyorumanlsana Miniminiminnos 🤷🏻♀️ama galiba 30 haftalık olunca 7 bitiyormus 8 e başlıyorsun yani senin yedi ay bı hafta
Oluyorumanlsana ikiprensesannesi___ bende bı yerde gördüm 32 haftaya girmekle 8 e giriyorsun diye biliyordum ama herkes 30 haftalık olunca 8 e başlıyorsun diyo
ikiprensesannesi___ Oluyorumanlsana baya karışık normalde bir ay dört hafta değil mi ama bazı aylar da gebelik hesaplamasında 5 hafta olarak sayılıyor bundan karışıklık oluyor