selam kızlar 3 gün önce kontrole gittiğimde doktorum nstye bağladı ve cihaz birden ötmeye başladı dııııttt dııııttt diye ne olduğunu şaşırdım daha önce öyle birşey yaşamadım çünkü 3. gebeliğim hepsi sorunsuz ilerlemişti şükür. doktorum geldi başıma nabzı yüksek normalde 120-140 arası isteriz ama şuan 140-160 arası nabzı dedi ve yarın için tekrar nst istedi. sizinde böyle birşey oldu mu? diyelim ki yarın yine yüksek çıktı ne olacak ? erken doğum olur mu ki acaba?