Kızlar 36+5te kasılmalarım sonucu 2 cm açıklığım olduğunu öğrendim. Bebişim kanala girmiş. İstirahat ediyorum. 36+5 e geldim çok şükür. Bebek hareket ederken vajinanın giriş yerinde hareketini hissediyorum. Yaşayan var mı böyle acaba açılmam arttı da o yüzden mi bu kadar hissedilir olmuştur