Selam herkese, doktorum decavit ve regenesis verdi. Decavit imkanı yok tutamadım boğazımda kaldı. Doktorum da sadece regenesisi kullan o zaman dedi ama onu da yutucam diye 1000 takla atıyorum. Benim gibi yutamayan ya da taktiği olan var mı? Cevaplarınıza ihtiyacım var🫠😂