Saat 17 den beri düzenli 5 7 dk da bir kasılmalarım oluyor fakat şiddetli değil 30 40 saniye sürüp geçiyor. 39+2 haftalığım ve ikinci gebelik. Kızım suni sancı ile doğdu 41 haftada ve zordu doğumum. Hastaneye gidip beklemek istemiyorum zorlu kasılmalarım da yok ama düzenli şuan. Gitmeli miyim beklemeli miyim biraz daha