İlk doğumumda aynı sizin gibiydim sancım vardı sadece çok sık değil ama suni sancı verdi doktor çok zorlandım sabah 6 dan akşam 5 e kadar sonrasında açılma olsun diye fitil verdi doktor 6 gibi parmak ucu kadar açılma oldu gerisi gelmedi bebeğimin kalp atışı yavaşladı acil şekilde sezeryana alındım size tavsiyem suni sancı ile deneyin 1-2 saat sonra hiç açılma vs olmazsa sezeryan isteyin sonrası çok daha acılı oluyor ben çok zorlanmıştım