Smerii alerji olsa bile tedavisi var. Ayrıca kedinin tüyü değil, tüylerdeki parazitler kist yapar. Dışarıya çıkmayan veya iç dış parazitleri düzenli yapılan bir hayvanın kist yapma ihtimali yok. Hayvan ile büyüyen çocukların bağışıklık sistemleri çok daha güçlü oluyor, alerji, astım, psikiyatril hastalıklara yakalanma riskleri çok daha düşük. Tüm bunların yanında insan hayvan farketmez, kime ne yaşatırsan aynısını yaşarsın. Bu şaşmaz bir kuraldır. Kimi ilahi adalet der, kimi karma der. Terk edersen, vazgeçersen terk edilirsin. İnşallah doğru kararı verirsiniz. Eşinize merhamet diliyorum 🙏🏼