Eliftokcan Kızlar merhaba 16 haftalık hamileyim 2-3 gündür özellikle yoruldugumda alt karnımda bıçak kesiği gibi acı oluyor böyle birşey yaşayan var mı normal mi acaba
Seher0244 Bnmde aynı bazen adet sancisi geliyor gbi gidiyor sonra belime ağrı giriyo bugün kontrolüum vardı doktora söyledim bişey demedi 🤦🏻 herşey şuan normal diyor 🤦🏻