rumref Kızlar ben 6 eylülde transfer oldum bugün de ilk ultrason günümdü doktor 6+5 haftalık görünüyor dedi ama 6 eylülden hesaplayınca 4+7 falandı çok kafam karıştı nasıl oluyor ilk gebeliğim 🥹
[silindi] rumref pek bilgim olmamakla beraber bence öyle hesaplanır. İleri haftalarda gelişim geri ya da ileri olursa adet tarihi güncellenir tekrar