eroj Bende 36 haftalığım. Bugün rutin kontrole gitmiştim, doktorum anestezi görsün dedi. Ama önce anestezi için kan ver, ekg çektir, tansiyon nabız falan ölçtür dedi. 7 tüp kan aldılar, diğer dediklerini de yaptım, öğleden sonra anestezi doktorunun yanına gittim rahatsızlığın var mı, kullandığın ilaç var mı falan diye sordu herhangi bi sıkıntı görmeyince kağıdı imzalayıp kaşeledi. Doktorumda haftaya tekrar çağırdı, diğer hafta doğum dedi