nrns1 36+5 te suyumun bitmesi sebebiyle sezeryan oldum bebeğimin hem kilosu biraz düşüktü hemde hızlı nefes alıp verdiği için gözlem amaçlı yoğun bakıma aldılar bir gün solunum desteği aldı ama antibiyotik başlandığı için 7 günün tamamlamasını beklediler bir gün emzirmeye çağırdıktan sonrada taburcu ettiler