Brna-34 Oladabilir, olmayadabilir. Benimde nerdeyse 30.haftadan sonra karın ağrılarım, sırt, bel ve kaburga ağrılarım artmıştı. Karnım sürekli sertleşiyordu, bebek bi yerde toplanıyordu. O zamandan beri nstde falan hiç sancım çıkmadı şuan 36 haftalığım çok şükür ağrılarla, sızılarla bu günleri gördük