Havisiniz Merhaba arkadaşlar bugün 38. Haftaya girdim normal doğum düşünüyorum bebek çok hareketli 1saatte ya da yarım saatte bir tuvalete çıkıyorum doktorum 40. Haftaya kadar bekleyeceğiz dedi doğumu hızlandıracak neler yapabilirim fikir verebilir misiniz
zehrasltn Havisiniz bende 36+3 haftalığım günde 2-3 dilim ananas 4-5 tame hurma yiyorum 1 saatte yürüyüş yapıyorum bademde aksak gebe yürüyüşü merdiven inip çıkma çömelme hareketi falan
Havisiniz zehrasltn bende hurma yiyorum çömelme hareketleri yapıyorum ama yürüyüş yapamıyorum maalesef merdiven inip çıkmayı deniycem teşekkürler
Havisiniz 3kedili2bebekli cumartesi günü detaylı temizlik yaptım annemle birlikte mutfak dolaplarını camları koltukları sandalyeleri sildik tık yok aksine gecesinde bel ağrısından uyuyamadım yürüyemedim bile çok yorulmadan temizliğe devam ederim teşekkürler
3kedili2bebekli Havisiniz o zaman kendinizi yormayın ya bosverin kalsın işte bebiş biraz daha karninizda tadını çıkarın hamileliğin
Rozen Youtubeda activating labor diye egzersizler var doğumu başlatacak hareketler diye geçiyor yorumlarıda oku canım bir çok kişi doğum yapmış bu egzersizlerden sonra sende dene olursa buraya yazarsın