Zeymomy Doktorum 38+0 a gün verdi bana çok erken geldi bunu belirttim fakat suyuna gelişimine göre verdim dedi sizce normalmi bu haftalarda doğum yapan varmi
Jrnfudjrjr Zeymomy ciğer gelişimi emme refleksi solunumu 37.haftada tamamlanıyor zaten 38′de alması gayet normal a
Burcin__ Zeymomy hayır benim üçüncü gebeliğim canım sıkma canını 38 haftalık doğum çok normal benim doktorum hep 38 haftada alıyor. Sıkıntı olmaz merak etme
Mehtap_00 Zeymomy bugün 38 haftalık olduk bizde artık doğsun diyorum cidden çok fena geçiyo sağlıkla gelsinler inşallah sonuçta erken doğum vs degil kalbini Ferah tut
eroj Zeymomy Bende de suyu hemen hemen sınırda olduğu için 36+6 da alınacak pazartesi bende sezeryan oluyorum inşallah
S-nur1 Burcin__ Bende 35.haftamdayım size günü ne zaman verdiler bende haftaya gideceğim acaba verir mi tarihi siz mş seçtiniz nasıl oldu