havvacab ayyy bende uygulamaya göre 4+6 yım 🥰🥰 ama tabi tam kesin haftasını doktor belirler, bende hiç doktora gitmedim 3 kan sonucum var şuan yarına randevu aldım ben ama kese vs görmek için değil erken olduğunu biliyorum doktoruma haber vermek ve gerekli gördüğü şeyler var mı ne yapmam lazım vs öğrenmek için gidicem yarın ❤️ hayırlı olsun bebeğiniz sizinde insallah sağlıklı sıhhatli kolaylıkla geçsin sürecimiz ve kucağımıza alalım aminn🥹💕🤲