Arkadaşlar 28 haftalık hamileyim. 20. Haftama kadar normal bulantı ve kusmaları yaşadım 2 aydır rahatlamıştım ama bir kaç gündür yine başladı bulantı. Hatta bugün acı su çıkarttım. Bu durumu yaşayan var mı normal midir? Kontrolüm haftaya, belki bilgisi olan vardır o zamana kadar beni rahatlatacak.