eliff777 İlk hamileliğimde benimde böyle oldu :( Suni sancı hiç almadım nasıl bişey bilmiyorum ama kendi sancım suniden bile berbattı. Sancılarım gittikçe artıyordu 2 gün çektim ama açılmam sizinki kadar olmadı sezeryanla alın diye yalvardım, açılmam olmayınca almak zorunda kaldılar. Şuan 36 haftalık hamileyim inşallah sancısız, acısız doğururum🙏