2yıllık evliyim ve korunmasız ilişkin var 2 yıldır. Evliliğimin 6.ayında kimyasal gebelik oldu sonrasında tam 1 buçuk sene sonra tekrar hamile kaldım ama yne lekelenmem vardı Progesteron değerim düşüktü bu yüzden duphaston kullandım 14.haftada bıraktım. Şuan 18 haftalığım pıhtılaşma diye çok şey duydum korkuyorum yani çevreden duydum. Hamile kalmadan 1 ay önce de corasprin kullanmıştım 5-6 adet içtim düzenli kullanmadım ve sonrasında hamile kaldım pıhtılaşma olabilir mi kan verme falan nasıl oluyo devlet bakıyor mu hangi bölüm vs bilgilendirirmisiniz