busebasaran06 melisa-grknzobu Canım 39 a kadar falan bekleyebilirsen emme refleksi daha gelişmiş biraz daha kilolanmış olur ama yine de senin tercihin 🫶
Yenibirannee melisa-grknzobu benimde 3. gebeliğim bu 35+3 dayanamıyorum artık bende çok zorlanıyorum 🥹 sorun olur diye beklicem ama anne karnında 1 gün bile önemli
ipek63yldz_ melisa-grknzobu şuan 35+4 günlük hamileyim haftaya salı en geç çarşambaya kadar dayanmak istiyoruz sancılarının oldugu için o gün 36+4 veya 5 günlük oluyoruz ama sezeryana alırım doktorum dedi mecbur
melisa-grknzobu Daisyy000 22. Haftadan bu yana bacak ağrısı çekiyorum yürüyemiyorum her geçen gün daha kötü oluyorum bir an önce bitsin istiyorum bu süreç doktorlar hamileyim diye dokunmuyorlar bile ayağıma her gün daha kötüye gidiyorum
S-nur1 melisa-grknzobu Suan kaç haftalıksınız da ve doktor kabul eder mi de 37 sizin tercihinize göre çünkü biraz erken o yüzden
naimeyusufuraz Bugün benim doktorumda gün verdi 37+4 için beklemek istediğimi söyledim ama devlet hastanesi olduğu için dinlemedi bi sıkıntı olmaz inşallajh