Sirekli basım dönüyo tanaiyonumu ölçüyorum 91lerde cıkıyor ve carpıntım 122lerde 140larda cıkıyor ve bu beni cok kötü yapıyor saglk ocagı ebesi perinata görün dedi gittim oda kardiyologa git dedi gidicem ama varmı bu sorunları yasayan nasıl bi yol izlediniz acaba 19+1hamileyim