Hsnanr Merhaba arkadaşlar hamılelıgın 4.ayından gidiyoruz ve daha henüz çok yprulmamısken hatta daha yanı yürümeye başlamışken inanda sırtta omuz hızasında bi agrı Bosna’da baş dönmesi göz kararması gibi tam göz kararması olmasada bıraz tuaf haller oluyor sizdeyse oluyormu bu durum ha tabi basende miden bulantısıyla ??
Nerm7n Hsnanr Canım hamilelik Doğum tamamen kişiseldir. Kişiden kişiye değişir. Şikayetlerin aşırı rahatsız ediciyse doktoruna sormalısın.
Sevim55 Tansiyonunuz düşüyor olabilir. Bende yaşadım bir kaç defa tansiyonum 8e düşmüş. Bu aylarda tansiyon düşmesi yaşanıyormuş.