Merhaba 2. Bebek denemeleri icin ilk kez ovulasyon testi yapacagim.
Normal zamanda ayin 6 sinda duzenli regl olurdum. Bu ay 2sinde oldum.
30 gunde bir adet dongum ve 7 gun suruyor. Bu ay nedense isler karisti. Bugun ovulasyon testi aldim. Icinde 10 gunluk var.
Yarin reglimin son gunu. Bu ay dedigim gibi 6 si yerine 2 sinde oldum.
Ovulasyon testine hangi tarihte baslamayalim?
ChatGBT kafami karistirdi. 11 inde basla dedi baska bir sohbetimizde 16 sinda baslamami soyledi. Test de baya pahaliydi 40 euro. Bosa harcamak istemiyorum