Kızlar ayin 1 inde yani 1 ekimde kürtaj oldum , 12 haftalık hamile zannederken 8 hafta 2 gün iken bebeğimin kalbi durmuş kürtajla aldılar . Daha önce de bi düşük yaptım 1,5 aylıkken . Bebeği patolojiye gönderdik , eşimle kan verdik genetiğe sonuç bekliyoruz Ama öncesinde Prolaktin yüksekliği vardı bende hala kanamam devam ediyor kendim ilaca başladım , dostinexe var mı aynı durumda olan