Kızlar geçen ay 12. Günde pik görmüştüm bu ay 14. Gün oldu hala ses Seda yok geçen ay reglim 2 gün gecikmişti ondan kaynaklı mı acaba bilemedim. Testlerde sanki günden güne pek fark yok gibi siz ne düşünüyorsunuz koyulaşma var mı sizce yanıt verirseniz sevinirim
