Kızlar 9 aydır bebek denedim hamile kalmadım eşimde bu ay araba alacagı için direk ehliyete yazdırdı beni ve bu ay sonu sınavım şaka gibi ehliyete yazıldıktan 3 gün sonra hamile olduğumu öğrendim bir aylık nasıl bir süreç olacak napcam bilmiyorum ki para da yatırdık 😢🥺